Retourneren

Niet helemaal tevreden met je bestelling? Wat jammer! Je hebt altijd het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst terug te sturen. Dit kan natuurlijk alleen als alle producten nog in dezelfde conditie zijn, niet gebruikt en gedragen zijn, het label er nog aan hangt en in de originele verpakking.

Online ruilen is helaas niet mogelijk. Als je een ander product wilt ontvangen, vragen we je om een nieuwe order te plaatsen.

Retouraanvraag indienen
Stuur een mailtje naar hello@chasingsmiles.be en vermeld daarin je ordernummer, naam, welke producten er retour komen en de reden van retour. Je hebt na de retouraanvraag nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het aankoopbedrag van de desbetreffende producten teruggestort op je rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten indien de retourzending in goede orde door ons werd ontvangen.

Kosten retourneren
De kosten en het risico voor retourneren zijn voor de klant. Wij raden je aan het pakket te voorzien van een Track&Trace code.

Wijze van retourneren
Zorg ervoor dat het product in de originele staat en verpakking naar ons wordt geretourneerd. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed en compleet verpakt is.

Belangrijk:
- Ongefrankeerde retourneringen zullen wij niet aanvaarden en aannemen.
- Geopende, beschadigde, gewassen of gedragen items zullen wij niet accepteren.
- Producten die met korting werden aangekocht, zullen niet geruild kunnen worden.
- Verzendkosten worden nooit terugbetaald. 

Retouradres:
Chasing Smiles

Kanunnik Peetersstraat 77, 0203

2600 Berchem

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Neem zo snel mogelijk contact op met hello@chasingsmiles.be en we zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk voor je wordt opgelost.