Betalen, verzenden, retourneren
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen die op weekdagen vóór 12.00 uur zijn geplaatst, worden meestal de dag zelf verzonden, tenzij anders vermeld.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
We werken momenteel met Bpost en Mondial Relay, dus vanaf dat wij je pakketje verzenden duurt het meestal 1 à 4 dagen voor je pakketje in België geleverd wordt. In Nederland duurt het tussen de 2-10 dagen. Hou er rekening mee dat met drukke periodes zoals eindjaar, je pakketje vertraging kan oplopen bij Bpost of Mondial Relay. Daar kunnen we helaas zelf niets aan doen.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Voor de verzending binnen België betaal je €6,85 via Bpost en €10,00 via Mondial Relay.
Afhalen kan gratis op afspraak in Berchem. Stuur ons een mailtje op hello@chasingsmiles.be
We leveren ook gratis binnen een straal van 5km. Komt je afleveradres in aanmerking, dan zal de gratis verzending automatisch zichtbaar worden bij het afrekenen.
Voor verzending naar Nederland betaal je €11,60 via Bpost en €10,00 via Mondial Relay.
Hoe kan ik betalen?
Om betalingen makkelijk en veilig te maken, werken we met een betrouwbare payment provider (SSL encrypted).
We werken met deze betaalopties:
- VISA
- Mastercard
- Bancontact (België)
Verzenden jullie ook naar Nederland?
Ja, dat kan. Geef het correctie adres in Nederland in bij de check-out.
Kan ik mijn bestelling ook retourneren?
Niet helemaal tevreden met je bestelling? Wat jammer! Je hebt altijd het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst terug te sturen. Dit kan natuurlijk alleen als alle producten nog in dezelfde conditie zijn, niet gebruikt en gedragen zijn, het label er nog aan hangt en in de originele verpakking.
Online ruilen is helaas niet mogelijk. Als je een ander product wilt ontvangen, vragen we je om een nieuwe order te plaatsen.
Je kan onze retourvoorwaarden hier lezen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je kan je pakket ook gratis afhalen in Berchem. We hebben geen fysieke winkel, dus als je bij je bestelling voor ophalen gekozen hebt, stuur dan een mailtje naar hello@chasingsmiles.be om een afspraak te maken voor ophaling.
Doorgaans kan dat de dag na je bestelling (maandag t/m vrijdag).
Brievenbuscadeaus
Kan ik meerdere brievenbuscadeaus per order bestellen?
Ja dat kan, maar je kan maar 1 afleveradres doorgeven, dus worden ze allemaal op 1 adres geleverd.
We raden aan om de verschillende cadeaus telkens apart te bestellen, zo zijn we zeker dat het verzendadres en de persoonlijke boodschap correct zijn per pakket.
Wil je graag een groter order plaatsen of pakketjes op maat? Stuur ons dan een mailtje (hello@chasingsmiles.be) en we bekijken samen de mogelijkheden.
Kan ik aangepaste bestellingen plaatsen voor mijn medewerkers en/of relaties?
Dat kan zeker! Stuur ons een mailtje (hello@chasingsmiles.be) en we bekijken samen de mogelijkheden.
Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn brievenbuscadeaus?
Bij onze samengestelde brievenbuscadeaus kan je altijd een gratis kaartje kiezen. Bij stap 2 van de betaalpagina, kan je dan een persoonlijke boodschap achterlaten die handgeschreven op het kaartje komt. Hou uiteraard wel rekening met de lengte van deze boodschap ;-).
Stel je zelf een brievenbuscadeau samen, dan kan je voor een meerprijs een kaartje uit onze collectie kiezen. Ook hiervoor kan je bij stap 2 van de betaalpagina een persoolijke boodschap nalaten.
Kan ik nu bestellen en later verzenden?
Ook een geplande verzending is mogelijk. Bij stap 2 van de betaalpagina kan je een verzenddatum kiezen in de kalender rechts onderaan.
Let wel op, hier kies je de verzenddatum, niet de bezorgdatum!
Ik wil tijdig verzenden maar het pakketje mag pas geopend worden op …
Ook dit is geen probleem, we hebben “pas openen op…” stickers. Dit kan je kiezen bij stap 2 van de betaling in het kaders links onderaan. Typ daar “sticker + datum” en we voorzien deze op het brievenbuscadeau.